ΑΠΟΣΤΟΛΗ & ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

  • Μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία; 
    • Ως καταναλωτής έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα εντός 14 ημερών από την παραλαβή και τιμολόγησή τους.
    •  Επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών του PAOK Official Store μέσω στο [email protected] ή τηλεφωνικά στο +30 2310 944 500. Το προσωπικό θα σας παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και οδηγίες για την ολοκλήρωση της επιστροφής. 
    • Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων μέσω του σχετικού έντυπου το οποίο συνόδευε την αρχική αποστολή και υπήρξε μέσα στο δέμα. Ωστόσο δεν είναι υποχρεωτικό εάν έχετε ακολουθήσει την παραπάνω επιλογή. 
    • Στο αίτημά σας απαραίτητη είναι η αναγραφή των παρακάτω στοιχείων,
      - Αριθμός παραγγελίας στον οποίο αναφέρεται η επιστροφή.
      - Κωδικός του προϊόντος / προϊόντων που σκοπεύετε να επιστρέψετε.
      - Ονοματεπώνυμο, email, τηλέφωνο επικοινωνίας πελάτη

 

  • Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως η επιστροφή των χρημάτων σας δεν θα μπορέσει να ολοκληρωθεί στην περίπτωση που διαπιστωθεί έλλειψη των απαραίτητων στοιχείων σχετικά με την αρχική παραγγελία (πχ. αριθμός αρχικής παραγγελίας κλπ.)  

  • Μπορείτε να βρείτε τον αριθμό παραγγελίας στο αρχικό email επιβεβαίωσης το οποίο λάβατε από το "PAOK FC OFFICIAL STORE" μετά την αγορά σας. Εάν δεν μπορείτε να βρείτε το email, ελέγξτε το φάκελο ανεπιθύμητων μηνυμάτων (Spam) ή την καρτέλα "Προσφορές" στο mail σας.  

 

  • Για την επιστροφή του προϊόντος/ -ων, παρακαλούμε τυλίξτε τα προσεκτικά και αποστείλτε τα - εντός 14 ημερών – στην παρακάτω διεύθυνση 

         PAOK FC - PAOK FC OFFICIAL STORE

         Mikras Asias, 1 

         P.C: 54351,  Thessaloniki

         GREECE 

 

  • Σημείωση για τα εξατομικευμένα προϊόντα :

        Δεδομένου ότι τα προσαρμοσμένα προϊόντα κατασκευάζονται μόνο κατόπιν παραγγελίας και μόνο για εσάς,

        δεν δύναται η επιστροφή τους παρά μόνο στην περίπτωση που παρουσιάζουν κάποια κατασκευαστικά ελαττώματα ή ζημιά (CD,Νομική εγγύηση).

 

  • Σε ποιο χρονικό διάστημα υπάρχει δυνατότητα επιστροφής ενός προϊόντος;
    • Μόλις παραλάβετε την παραγγελία σας, έχετε 14 εργάσιμες ημέρες για να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών (Customer Service) (μέσω email στο ή τηλεφωνικά  στο +30 2310944500) για να ειδοποιήσετε την απόφασή σας και να επιστρέψετε ένα ή περισσότερα αντικείμενα σύμφωνα με τις οδηγίες που θα σας δοθούν από το προσωπικό.
    • Με την παραλαβή του πακέτου σας και αφού γίνει έλεγχος των προϊόντων, θα προχωρήσουμε στην σχετική επιστροφή των χρημάτων σας εντός 15 εργάσιμων ακολουθώντας την ίδια μέθοδο με αυτή που ολοκληρώσατε την αρχική συναλλαγή σας (πιστωτική κάρτα, PayPal ή τραπεζική μεταφορά στην περίπτωση της αντικαταβολής). 

       
  • Πότε δεν μπορεί να επιστραφεί ένα προϊόν;    
    Τα προϊόντα τα οποία επιστρέφετε (εκτός αυτά που παρουσιάζουν κάποια ζημιά/φθορά) θα διατεθούν και πάλι στο καταναλωτικό κοινό. Έτσι τα προϊόντα τα οποία θα επιστραφούν θα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση, ακριβώς όπως τα παραλάβατε. 
    • Συγκεκριμένα: 
      - μην λερώνετε ή καταστρέφετε ρούχα όταν τα δοκιμάζετε.
      - μην αφαιρείτε τις ετικέτες τους.
      - μην καταστρέφετε πρωτότυπα κουτιά, σακούλες ή περιτυλίγματα.
      - μην γράφετε σε πρωτότυπα κουτιά ή περιτυλίγματα.
      - μην πλένετε ρούχα που σκοπεύετε να επιστρέψετε! Πρέπει να επιστραφούν ακριβώς όπως τα παραλάβατε.
      - επιστρέψτε όλα τα αξεσουάρ που περιλαμβάνονται στο αρχικό πακέτο.


Παρακαλούμε λάβετε υπόψη ότι εάν δεν ακολουθηθούν οι παραπάνω οδηγίες, δεν θα μπορέσουμε να σας παρέχουμε επιστροφή χρημάτων και το αντικείμενο θα επιστραφεί στην κατοχή σας αναλαμβάνοντας η δική σας μεριά τα σχετικά έξοδα μεταφοράς.

Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν χωρίς καθυστέρηση και εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ειδοποίηση ανάκλησης.


Διατηρούμε το δικαίωμα να αρνηθούμε αντικείμενα που επιστρέφονται αργά ή που δεν βρίσκονται στην ίδια κατάσταση με την παραλαβή τους.


Θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε πως δεν δύναται η επιστροφή προσαρμοσμένων/προσωποιημένων προϊόντων τα οποία έχουν κατασκευαστεί μόνο για εσάς κατά την αρχική παραγγελία.

  • Τι πρέπει να κάνω εάν χάσω τη φόρμα επιστροφής η οποία το αρχικό δέμα της παραγγελίας;  
    Παρακαλούμε πραγματοποιήστε λήψη του σχετιού εντύπου επιστροφής δείγματος και συμπληρώστε όλα τα απαραίτητα στοιχεία με τα στοιχεία τα οποία λάβατε στο αρχικό email επιβεβαίωσης το οποίο λάβατε από το PAOK FC OFFICIAL STORE αμέσως μετά την παραγγελία σας. 


        Πατήστε εδώ για να κατεβάσετε τη φόρμα επιστροφών.

  • Ποιος αναλαμβάνει το κόστος των επιστρεφόμενων αντικειμένων; 
    Ο πελάτης καλύπτει το κόστος επιστροφής των προϊόντων κατά την ακύρωση  και την επιστροφή μιας παραγγελίας.


Έχετε την δυνατότητα να επιλέξετε μία διαφορετική εταιρεία ταχυμεταφορών (Courier) από την συνεργαζόμενη με το PAOK FC Official Store. Ωστόσο για την άμεση εξυπηρέτησή σας, συνιστούμε να επιλέξετε μία εταιρεία η οποία θα σας παρέχει αριθμό παρακολούθησης της αποστολής (Tracking Number)


Για να επιστρέψετε ένα ελαττωματικό προϊόν, είναι σημαντικό να επικοινωνήσετε με το κατάστημα μας ΠΡΙΝ αποστείλετε πίσω το σχετικό πακέτο. Σε αυτή την περίπτωση δύναται το κόστος μεταφοράς να καλυφθεί από εμάς και στην περίπτωση που χρησιμοποιηθεί η συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών (Courier). Σε περίπτωση που επιλέξετε διαφορετική εταιρεία ταχυμεταφορών, το κόστος επιστροφής των εμπορευμάτων επιβαρύνει εσάς.